Informatie versoepelingen coronaregels (update)

Vanwege de versoepelingen vanuit de overheid komen de beperkingen voor de kerkdiensten ook te vervallen. Vanaf nu is iedereen weer welkom in de kerk! Wel blijft gelden dat als u klachten heeft die Corona-gerelateerd (kunnen) zijn, u verzocht wordt om thuis te blijven. We blijven de ingang onder de toren gebruiken als ingang van de kerk. U kunt zelf weer een plaats zoeken in de kerk, probeer nog wel gepaste afstand te houden (niet hutjemutje in de bank). Voor wie nog echt 1,5 meter afstand wil houden, zullen we een gedeelte van de kerk reserveren. Als u daar gebruik van wilt maken, wilt u dit dan doorgeven aan Marcel van Huizen via kerkbezoek@pkn-ameide-tienhoven.nl of telefonisch op 0183-600120. Op die manier krijgen we een indicatie hoeveel ruimte we hiervoor moeten reserveren. Bij de ingang van de kerk kunt u vragen waar u dan kunt gaan zitten. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u daarvoor contact opnemen met de scriba van de kerkenraad.

In tegenstelling tot de afkondiging van afgelopen zondag is er besloten om toch nog niet fysiek te gaan collecteren tijdens de kerkdiensten. Voorlopig kunt u de collecte nog digitaal overmaken via de button op de website en via de collectemanden bij de uitgang.