Informatie avond

De kerkrentmeesters willen D.V. maandagavond 7 oktober een informatie avond houden voor gemeenteleden die bijgepraat willen worden over de nieuwe in- en uitgang in de beuk (onder het gebrandschilderde raam) van de kerk. Op deze informatieavond wordt u/jij bijgepraat en kunt u/jij de tekeningen en stukken inzien. Ook is er dan de mogelijkheid om met ons te praten/gedachten te wisselen over de verduurzaming van het kerkgebouw en ook hierover onze visie te horen. Wij kiezen bewust voor deze informatievorm om de lijnen kort te houden, in de kerk te zijn zodat één en ander visueel direct zichtbaar is én u/jou mee te kunnen nemen in het grotere geheel. Het betreft een vrije inloop tussen 19:30 uur en 21:00 uur. U/jij hoeft dus niet precies om 19:30 uur aanwezig te zijn, we zijn de hele avond “open.” Welkom en de koffie staat klaar. Wij zien uit naar uw/jouw komst.